2018年7月23日月曜日

1st International & 5th Japanese Congress of clinical occupational therapy

第1回国際&第5回日本臨床作業療法学会が盛会にて終了いたしました。
1st International & 5th Japanese Congress of clinical occupational therapy already finished.

すごく長く日記を書こうとしましたが、やめました(笑)
簡潔に言えば、第1回と同様のセンセーショナルな熱気が得られた学会でした。
Participants were so exited by this congress.



私自身も皆さんとの交流を通して興奮しました。
I was also excited through the communication.




そして感じたことは、世界のOBPに対する情勢が似ており、様々な情報を共有できたことだと思います。
I thought many countries has the same problem about OBP, we could share it.



是非実践しましょう
Let's try OBP in your country!


本学会の成功は、ひとえに大会長の友利さん、実行委員の皆様、そして参加者の方々の賜物だと思います。
This congress owes success to Chairman Tomori, members of executive committee and participants.
Good job!!



皆さんに本当に感謝いたします。そしてまた会いましょう!
Thanks for all. Keep in touch me. See you next!

            Next Congress in Shizuoka!!     ↑ Next Chairman

ありがとうございました。
Thank you so much!
多謝
감사합니다
terima kasih
ขอบคุณ 

0 件のコメント:

コメントを投稿